recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - netflix 3d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

netflix 3d

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Patsmca Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Januar-2015
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patsmca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: netflix 3d
    Sendt: 08-Januar-2015 kl. 16:24
Hej.
Har brugt free unblock us adgang til at få netflix us fra vores samsung smart tv. Når vi ser 3D, så synes jeg det hakker - hvad bruger I af DNS tjenester, hvor man samtidig får speed nok til at kunne se 3D?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 16:44
Hvor hurtig er din internetforbindelse da? Unblock Us skulle ikke have problemer med det. Men 3D bruger større båndbredde end almindelig 1080p, så bare fordi 1080p kører fint for dig, er det ikke sikkert, at 3D gør.
Til top
Patsmca Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Januar-2015
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patsmca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 16:46
Vi har en 60/60 fiberforbindelse så det burde jo være rigeligt. 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 17:45
Ja, så er det nok ikke der flaskehalsen er. Hvad der så går galt, det ved jeg ikke helt. Unblock Us skulle i hvert fald kunne klare opgaven. Prøv evt. at skifte region på deres hjemmeside og så skift tilbage til USA igen. Det kan være du er uheldig, at den har fundet en sløv server til dig. Når du vælger region, så findes der ikke kun er server til hvert land, nemlig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu