|
SHARKNADO |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 22:00 |
Sad lige og så noget af denne film på DR3 her i aften.
Jeg må tilstå at jeg aldrig har set noget lignende ![]() Special effects af en anden verden
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vent til du ser efterfølgeren.
![]() |
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Jeg SKAL i biffen og se 3eren i år
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Har set traileren
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Sharknado er i det mindste en "god dårlig" film hvorimod Avalanche Sharks blot er en "dårlig dårlig" film.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
Sidst-forrige gang de sendte sharknado forsøgte jeg at se med, men en halv time, så magtede jeg ikke mere, den var for plat (ikke bevidst plat som Mars attacks, men bare latterlig plat).
Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
Erin Ross er med i den, hun er altså lidt smålækker... Erin Ross Klaus Redigeret af KlausDM - 07-Januar-2015 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Jeg så den på netflix for et par måneder siden, blev nødt til at se den færdig, for at se om effekterne ikke blev bedre, samt om skuespillet blev mere levende. Gjorde der skræmmende nok ikke.
Redigeret af aerik - 07-Januar-2015 kl. 18:04 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Btw scenen hvor bølgen rammer Fins bar er jo helt genial udført fra specialeffectteamets side!
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
men scenen hvor Finn flyver ind i hejen med en mortorsav og saver sig ud af hajen er fandme plat
|
|
![]() |
|
Det værste var næsten klipningen, og nogle gange virkede det som om at en eller anden havde trykket på Fast Forward
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvad havde du regnet med, det er en lav budget Tv film fra The Asylum
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |