recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audessey PRO kit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audessey PRO kit

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Audessey PRO kit
    Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:12
Hejsa

Jeg har fået mig en ny receiver som kan pro kalibreres, jeg er dog for nærig til at købe et kit til 4.000,- sådan lige med det samme, så tænkte på om der var en i københavns området som havde et kit jeg kunne låne/leje en dag eller 2?

Hilsen
Skaarup
Til top
Kimbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:22
Er selv lidt på udkig efter pro-kittet. - Har du set det hos en dansk forhandler til den pris..?
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:26
Jeg så det til den pris inde på klubbens hjemmeside for et par måneder siden
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 16:11
Nå klubben sælger det ikke længere, den søde sælger fra klubben webshop henviste mig til deres butikker hvor jeg kan købe en pro kalibrering..... Men det er jo ikke det jeg vil :-)
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 16:34
Håber da mine gamle MK´ere spiller fantastisk alligevel? Smile Er du glad for dem?

Har du spurgt CSN hvad han skal ha for en audessey pro kalibrering?
Til top
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2014
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 16:40
Kan man ik købe kittet længe i dk?
Jeg ku os godt bruge sådan et
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Håber da mine gamle MK´ere spiller fantastisk alligevel? Smile Er du glad for dem?

Har du spurgt CSN hvad han skal ha for en audessey pro kalibrering?

Jeg er super glad for dem, de spiller virkelig godt. Men jeg har opgraderet til en Integra 80.2 og den kan ko som bekendt PRO kalibreres. Jeg har overvejet CSN men jeg kunne forestille mig at det hurtigt koster en 2K eller lignende, og da vi skal flytte i løbet af året skal der kalibreres igen. Udover det er det jo også sjovere at gøre det selv Smile
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 19:01
Hvis et kit kun koster 4k, så kan du jo kalibrere ligeså tit du vil, og i alle de rum dit udstyr kommer i i fremtiden. Tror også Csn forlanger et par kilo ja 😊
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1008
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 20:26
Jeg tror lige at jeg lytter med her, da jeg måske også selv kunne være interesseret i sådan et sæt :-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 20:31
Da jeg købte mit i hifi klubben kostede det 2999 dertil kommer licensen fra Audeysey til 150 dollar som derefter følger kittet

Redigeret af E100 - 02-Januar-2015 kl. 20:32
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 21:09
Licensen ved Audeysey er pr. apparat registreret på serie nr
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
Ænz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2011
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ænz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 07:07
Jeg har kittet. Bor i Århus. Kontakt mig evt.
Bare husk at hvis du får lavet en prof. kalibrering er prisen vel med det hele. Hvis du selv går i gang koster det 150$ hver gang du skifter receiver/processor. Så kan du så kalibrere så ofte du vil.
Kitet er forholdsvis nemt at bruge, der er lidt bugs man helst skal være opmærksom på, se evt. tråden på avs forum.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu