|
1 års deezer abonnement. |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2014 kl. 15:55 |
Hejsa.
Hvad kan sådan et abonnement indbringe? Det gælder et år og jeg syntes virkelig Deezer fungere godt set i forhold til mange andre. Bud modtages. |
|
![]() |
|
Kunox ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Discoman Hvis vi kan handle i dag vil jeg da godt give 300 kr. Mvh. Henning |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Det kan vi godt. Sender du en privat besked, så er det din.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
Jeg har købt til 300.- og der er et par stykker i dba så mon ikke det er prisen.
Der er jo lidt i overskud for dem der har købt Sonos
|
|
![]() |
|
Jo prisen er så noget højere på dba.dk men vil gerne sælge til 300,- til en her på forummet, da jeg stoler lidt mere på folk herfra end folk på dba. Handlen kommer jo formentlig til at foregå elektronisk. Men mangler lidt en tilbagemelding fra Kunox om han vil købe eller ej.
|
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Vil godt byde de 300 evt. via mobilepay hvis Kunox ikke er interesseret?
|
|
![]() |
|
Hejsa.
Har lige solgt det til en anden. Min søster har også købt en Sonos, og får vist ikk brug for det, så kan lige undersøge om hun vil sælge det.
|
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Super, smid lige PB hvis det er.
|
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Jeg har også en til salg til 300kr hvis det er ?
|
|
![]() |
|
Hvordan fungerer det egentlig med at få sådan et abonnement? Er det en aktiveringskode eller? Og virker den fra den dag den bliver aktiveret og så et år frem?
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Lytter lige med om hvordan det fungerer :-)
Har reserveret en på DBA, men hvordan skiftes brugeren, når oprindelig køber har aktiveret for at den ikke skal udløbe? Køber havde to fra to Sonos-enheder, så der skal vel aktiveres for begge enheder?
|
|
![]() |
|
Personen der registrere sit produkt får en Voucher til Deezer, som så kan bruges af køberen.
Når det er sagt virker det ikke lige for mig i øjeblikket, har lige sendt dem en mail. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |