|
Chromecast og Denon x3000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2015 kl. 10:09 |
||
hej
Jeg vil gene bruge chromecast til at vise HBO på min projector. Jeg kan ikke få chromecast til at virke sammen med min denon avr x-3000. Jeg bruger front HDMI og Front USB til chromecast. Chromecast virker fint på mit Panasonic TV. Noget jeg har misset, eller duer chromecast bare ikke på andet end TV (For mig giver dette ingen mening) God week-end Hilsen Martin |
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Der lige det i det, at HBO Nordic ikke understøtter Chromecast.
Prøv sæt den i en anden hdmi indgang bag på receiver i stedet. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
||
Prøv lige at tjekke med en anden strømkilde.
Jeg mener ikke USB er aktiv, medmindre du vælger det som input. Redigeret af Tweaky - 10-Januar-2015 kl. 10:51 |
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
||
Jeg bruger en USB fra TV til Chromecast i forstærkeren.
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|||
![]() |
|||
Flemming K. Jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
||
Bruger selv Cromecast på min Denon avr x-2100. forstærker. Jeg bruger bag HDMI og Front USB. Det virker uden problemer. Jeg har ikke ændret nogen indstillinger mht. USB porten. Har dog ikke HBO, men Youtube og Netflix virker perfekt.
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Jeg bruger også Chromecast i min Yamaha. Det giver ingen problemer overhovedet. Dog får Chromecast strøm fra den medfølgende "mobil"oplader.
|
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
||
Det er dog bare for dårligt at den ikke går i standby, det er derfor jeg bruger tv'ets USB, så sparer jeg da et par watt der ![]() |
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
|||
![]() |
|||
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
||
Hej Tak for de fine svar.
Jeg har fået chromecast til at virke ved at skifte til HDMI indgang bag på forstærkeren. Lidt ærgerligt da jeg gerne ville have brugt AUX foran, så jeg kunne tage chromecast med til andre TV i huset. Men så må jeg bare købe extra. God week-end Martin |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Pas på den ikke ruinerer dig: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1350553826 Et årligt forbrug på hele 22kr :P
|
|||
![]() |
|||
||
Hvad der er sparet, er tjent ;o) og det koster ikke noget at tilslutte TV USB i stedet. Jeg tror så også at den holder i længere tid, hvis den slukkes, den bliver ellers jævn lun. Og så passer beregningen i øvrigt ikke, de 2W er mig bekendt 24/7 som giver 17,5KW i året, som nok nærmere giver famøse 35 kr ![]() |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |