|
VT60 hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 22:06 |
Hejsa har lige nul stillet mit vt60 da jeg vil starte forfra :) hvad vil i anbefale af indstiling når man gamer ps4 / ser film alle forslag er velkommen, flatpanels/avforum ??? Tv'et har godt kørt 300+timer
|
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu bruger jeg kun mit til film og tv, og her er jeg ikke nået synderligt videre end indstillingerne fra flatpanels.dk, selvom jeg har en DVE HD Basics disc liggende.
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1368523913 Men jeg er nu også tilfreds nok med billedet. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var det ikke dig der havde dit tv til salg herinde og i dba? Mener da ovenikøbet du skrev at der var en køber med et bud du acceptererede.....
brændte du ham af eller brændte han dig af? Ja ikke at det kommer mig ved er bare nysgerrig |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |