recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overføre ISO-fil til USB-pind...[LYKKEDES]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overføre ISO-fil til USB-pind...[LYKKEDES]

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Overføre ISO-fil til USB-pind...[LYKKEDES]
    Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:11
Google duer ikke...

Der findes kun "skrammelpakker" eller trials, så hvor finder jeg et godt, gratis program til at "brænde" ISO-fil over på en USB-pind. Computeren, den skal bruges på, har nemlig ingen DVD-drev...

Det er til at prrøve Windows 10 på, som er formålet.

Redigeret af turbo2 - 10-Januar-2015 kl. 16:51
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:21
prøv Windows 7 USB DVD Download Tool

Microsoft egen tool der virker fint til 7 og 8 windows

Redigeret af nitrotg - 10-Januar-2015 kl. 13:21
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:30
Er det ikke kun til at lave back-up med?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:38
Den er i hvertfald ved at kopiere filer, og der står "Creating bootable USB device.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 16:54
Windows 10 Preview er nu smidt på en ekstra partitione på Lenovo Ideapad S10-2. Det kører, men skærmopløsningen er dog for lav på den høje led til, at jeg kan åbne app'ene. Men eller kan jeg gå på nettet med den... Så meget mere har jeg ikke brugt den endnu...
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 22:29
jup en s10-2 er ikke nogen god maskine til wim10. den kan sagtens men opløsningen er bare for lille

ellers bruger jeg Rufus til at lave bootable usb'ere med. eller en bootable dos til firmwares og deslige.
https://rufus.akeo.ie/
har ikke fejlet mig endnu som de andre programmer.

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 22:48
Så er det jo godt, at jeg stadig har XP på den, således at jeg kører med multiboot, og bare kan hive Preview'en af, når den udløber - jeg havde i forvejen oprettet en ekstra partition til formålet...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 00:41
Hvis andre skulle have lyst til at "lege" med det, så skal I lige vide, at denne vejledning NÆSTEN passer: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/install-multiple-operating-system-multiboot#1TC=windows-7  , men bare ikke når det foregår på en XP-maskine... Her skal USB-pinden være isat INDEN computeren startes! Bootprioriteten skal selvfølgelig også lige ændres...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu