|
Overføre ISO-fil til USB-pind...[LYKKEDES] |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:11 |
Google duer ikke...
Der findes kun "skrammelpakker" eller trials, så hvor finder jeg et godt, gratis program til at "brænde" ISO-fil over på en USB-pind. Computeren, den skal bruges på, har nemlig ingen DVD-drev... Det er til at prrøve Windows 10 på, som er formålet.
Redigeret af turbo2 - 10-Januar-2015 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv Windows 7 USB DVD Download Tool
Microsoft egen tool der virker fint til 7 og 8 windows Redigeret af nitrotg - 10-Januar-2015 kl. 13:21 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Er det ikke kun til at lave back-up med?
|
|
![]() |
|
Den er i hvertfald ved at kopiere filer, og der står "Creating bootable USB device.
|
|
![]() |
|
Windows 10 Preview er nu smidt på en ekstra partitione på Lenovo Ideapad S10-2. Det kører, men skærmopløsningen er dog for lav på den høje led til, at jeg kan åbne app'ene. Men eller kan jeg gå på nettet med den... Så meget mere har jeg ikke brugt den endnu...
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
jup en s10-2 er ikke nogen god maskine til wim10. den kan sagtens men opløsningen er bare for lille
ellers bruger jeg Rufus til at lave bootable usb'ere med. eller en bootable dos til firmwares og deslige. https://rufus.akeo.ie/ har ikke fejlet mig endnu som de andre programmer. |
|
![]() |
|
Så er det jo godt, at jeg stadig har XP på den, således at jeg kører med multiboot, og bare kan hive Preview'en af, når den udløber - jeg havde i forvejen oprettet en ekstra partition til formålet...
|
|
![]() |
|
Hvis andre skulle have lyst til at "lege" med det, så skal I lige vide, at denne vejledning NÆSTEN passer: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/install-multiple-operating-system-multiboot#1TC=windows-7 , men bare ikke når det foregår på en XP-maskine... Her skal USB-pinden være isat INDEN computeren startes! Bootprioriteten skal selvfølgelig også lige ændres...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |