|
Ny surround receiver, men ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2015 kl. 14:00 |
Hej Folkens...
Håber lidt på der var nogle her inde, der kunne pege mig i retning af den rigtige receiver :) Har pt en Onkyo TX-NR809 hvor HDMI delen er stået af i, Og den er gjort det helt fint til mit behov ind til nu.... Den nye receiver skal kunne drive mine gamle højtaler som er : Fronter : SA XP60 Center : SA COMET Bag : SA Jiffy Sub : SA SubElectro 175 Nogle bud? ville være fint tilfreds med noget i stil med min gamle Onkyo :) |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa Danni - trist at høre at 809 stod af, den lød ganske godt med de SAer... ;-)
Jeg ville nok gå efter en Yamaha aventage, lydmæssigt passer den fin til dem, men vigtigst af alt er de ofte på tilbud til en slik og de er stabile. Alternativ skal du tage chancen med en onkyo igen ;-). Håber du har haft glæde af hele herligheden... ;-) Rasmus - den gamle ejer 👍😀 |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Hej Rasmus...
Ja det har været helt kanon, har spillet helt fint for os her hjemme.. Kunne du evt linke til en model du synes ville være fin ? Mvh Danni |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Onkyo har udvidet garantien på 809 vedr. HDMI boars der brænder af, prøv at tjekke på deres side om din receiver er omfattet af det
|
|
![]() |
|
Tak mulle, det tjekker jeg da lige op på ;)
|
|
![]() |
|
Ser desværre ikke ud til min enhed er omfattet af den udvidet garanti der..
Redigeret af Danni - 11-Januar-2015 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
Hvad siger folk til en yamaha RX-A830, den er på bud og ser meget fornuftigt ud i den billige ende. Fin nok til og slæbe de gamle SA'er?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Den er p.t. absolut bedste køb under 5.000,-. Og ja, den vil fint kunne klare dine SA-højttalere.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Tak mester :) Så må det blive den, for har ikke tænkt mig over bruge over 5000,- på en ny. Så bestiller sårn en, takker for hjælpen folken. vi kan bare lukke den her :)
Redigeret af Danni - 13-Januar-2015 kl. 07:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |