|
Samsung ES8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stone09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2015 kl. 16:11 |
Hej vil lige høre om jeg godt kan installere den nyest firmav. 1205.5 på mit tv .Problemet er at jeg jo har skiftet over på Tjekkiet i Huben, for at jeg kan se HHB DR på det .det vil jeg selvfølgelig ikk smadder .så er der en der har opd. deres tv plus i ser HHB DR , stadig på jeres ES 8005
Mvh Steen |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har gjort det uden problemer og HbbTV virker stadig :) både i stue og i soveværelset på UE55ES8005 og UE46ES8005
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Stone09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Ok takker for dit svar og du har os lavet det julenr Tjekkiet for at få HHB DR på dit ES model
jeg prøver |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ja det har jeg da og HbbTV har fungeret upåklageligt lige siden. :)
|
|
|
![]() |
|
Super for det ellers godt nok med denne firmaw. der er der nu, men der er lidt med når jeg trykker, og vil starte hub så vil den samme tider opdatere hub har du være ude for det
|
|
![]() |
|
Hub ... Så mener jeg startet SmartTv
|
|
![]() |
|
Ja oplevede jeg i går og der virkede HbbTV stadig bagefter, tror ikke man skal være nervøs for det ikke vil gøre det.
|
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Jeg har med nogen success fået Hbbtv til at virke på mit ES8005 vha. tjekkiet-metoden.
Mit problem er bare nu, at hver gang jeg tænder tv'et så skal jeg ind og koble manuelt op på nettet :-( Den gør det ikke automatisk. Tv'et er opdateret med nyeste software. Tør jeg nulstille mit tv helt? Mister jeg så ikke mit hbbtv ? |
|
![]() |
|
Ved ikke om du mister det ved 100% nulstilling, ellers er det vel bare lave tricket igen?
Har kabel på begge mine tv og ingen problemer med net. |
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
'
Redigeret af Tobster - 14-Januar-2015 kl. 23:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |