|
Ønskes: VHS/DVD player |
Besvar |
Forfatter | |
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Januar-2015 kl. 16:37 |
Hej.
Min far er ikke fulgt med tidsalderen og vil gerne have en VHS/DVD maskine. Jeg har søgt på nettet men kan ikke finde sådanne en maskine. Er der helt udgået? mvh |
|
jackyl
Bruger Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.pricerunner.dk/pl/4-2945907/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Funai-WD6D-M100-Sammenlign-Priser
Tror de er på vej til at udgå men er da et par forhandlere der har dem. Redigeret af jackyl - 11-Januar-2015 kl. 17:08 |
|
allan
|
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
|
F... de er dyre. Mener da de kostede under en tusse da jeg så dem for et par år siden. Den skal jo bare kunne afspille vhs/dvd ikke optage.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det må siges at være et særdeles dårligt køb, da den ikke kan bruges i DK, den har kun MPEG 2 Tuner, så den kan ikke modtage nogle som helst, den kan bruges i meget begrænset omfang på Kabel TV, i det der også er en Analog Tuner. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Den skal bare bruges til at se en videofilm eller dvd film, intet andet.
Så det med at optage er lige meget. Men vil ikke ofre 2500 kr på den. |
|
jackyl
Bruger Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har vel skruet priserne op og ja de er dyre
|
|
allan
|
|
Doo Wop
Bruger Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Funktioner
Tak(0)
|
pipper:
LG skulle have et par kombi maskiner. Prøv at søge efter LG Kombi VHS/DVD. Panasonic i Tyskland har også et par kombi maskiner, f.eks. Panasonic DMR-EZ49V. http://www.panasonic.com/de/suchen.html?q=VHS%2FDVD&searchIn=&_charset_=UTF-8&x=8&y=8 (kan ikke gøre linket aktivt). Kan eventuelt købes hos Alternate.dk (som jeg selv har handlet hos i anden forbindelse). Alternativt kan købes en brugt VHS maskine via f.eks. dba.dk eller guloggratis.dk Redigeret af Doo Wop - 11-Januar-2015 kl. 21:58 |
|
Doo Wop
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har en gammel b og o video til at stå v7000. men kan ikke huske om den afhænge af om det skal være b og o tv. virket da jeg brugt den sidst. man har nok brug for en rens. ved godt tråd start ikke li spurgt om sådan en
|
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har en kombineret VHS/DVD recorder (altså en der både kan optage på VHS og på DVD) fra Panasonic. Den har kun været pakket ud en enkelt gang. Købte den for at have noget i reserve *hvis* vi engang skulle få brug for noget VHS-relateret, men det sker muligvis aldrig. Kan desværre ikke huske modelnummeret, men det kan jeg da finde ud af, hvis det har interesse.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
Bruger udmeldt 20
Pause fra forummet Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var det ikke bedre at få konverteret hans VHS bånd til DVD, afhængig af antallet selvfølgelig, og så købe en DVD/Blu-ray afspiller til ham ?
|
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Du må gerne sende en PM til mig med pris og modelnr.
|
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
[QUOTE=donlon]Var det ikke bedre at få konverteret hans VHS bånd til DVD, afhængig af antallet selvfølgelig, og så købe en DVD/Blu-ray afspiller til ham ?
[/QUOTE
] Han har ca. 130 film |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |