recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til mulig ny surround reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til mulig ny surround reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til mulig ny surround reciever
    Sendt: 11-Januar-2015 kl. 21:42
Jeg går med en lille drøm om at udskifte min budget reciever med en ny…

Jeg har luret lidt herinde og læst lidt om effekt, watt og strøm, men uden at blive klogere.

Mit højttaler setup består lige pt af B&W DM685 fronthøjttalere, B&W M1 baghøjttalere og B&W CMC centerhøjttaler.

Hvor stor en effekt skal jeg op på for at få noget godt ud af dette sæt?

Hvilke mærker skal man gå efter og hvilke skal man holde sig fra?
Pt har jeg en Denon der fungerer som hdmi switch og med AirPlay.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 12:47
Når der fortsat er tilbud på Yamaha RX-A830, så er der reelt set kun den ene, hvor man får så meget for pengene. Den koster 3500kr i diverse netbutikker, og den kostede godt det dobbelte, da den kom. Og Yamaha giver næsten aldrig problemer. Og yder 3 års fabriksgaranti på serien. 
Til top
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 17:24
Specs på Yamaha ser meget fint ud.

Men hvad nu når 4K og UHD begynder at være standard og HDMI 2.0…?
Syntes ikke at RX-A830 understøtter det, og den bedre A1030 er over dobbelt så dyr.

Hvad med Denon AVR-X2100W
https://www.hifiklubben.dk/streaming/flere-produkter-med-streaming/denon-avr-x2100w-surround-receiver/

Den har HDMI 2.0 og kan klare opskaleret 4K!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu