|
Intel nuc, tastatur, app osv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Buck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2015 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2015 kl. 21:40 |
Hej.
Jeg er ny her inde, men har allerede et godt spørgsmål :) Jeg har købt mig en Intel nuc af en kollega, som jeg får i morgen. Planen er og smide plex, xbmc eller kodi på den. Men det der piner mig lidt indtil videre, er at jeg ikke rigtig gider og skal have et tastatur liggende med mus indbygget, for at styre den.. Findes der nogen app eller fjernbetjning man kan bruge til det ? Jeg vil bruge teamwiever fra min normal stationær til den hvis jeg skal lave noget.. Byd endelig ind hvis i har andre ide´er eller hvad i skal bruger :) |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til Android findes der masser af fjernbetjeningsapps til XBMC/ Kodi, de virker sikkert også til Plex.
Har NUC'erne ikke infrarød? Så kan du jo også bruge en multi-fjernbetjening som Logitech Harmony. |
|
![]() |
|
Buck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2015 Status: Offline Point: 23 |
Ja, glemte helt og skrive til skal være til Apple da jeg har ipad i liggende i stuen ;)
Hmm, jo den har IR, Så var harmony faktisk slet ikke så dumt et forslag, det må lige google´s lidt på det. |
|
![]() |
|
Nicolai-S ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Struer Status: Offline Point: 42 |
Der er også en fremragende remote app til xbmc/kodi til Apple produkter :-) Du kan enda browse dit library i den app og starte det direkte fra app'en. Kan man sikkert også i android app'en men ejer ikke et android device.
|
|
Panasonic TX-42G20 - Onkyo TX-SR308(Beovox CX100/CX50) - Raspberry Pi(Openelec)
|
|
![]() |
|
Nicolai-S ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Struer Status: Offline Point: 42 |
Det samme gælder i øvrigt for Plex, hvis du installerer PHT på din NUC, så kan man også starte alt derfra i ipad app'en
|
|
|
|
![]() |
|
Kan være jeg spørger dumt, men gør det alligevel :P
Hvad er PHT ? :) |
|
![]() |
|
Plex Home Theater, det er Plex klienten.
|
|
|
|
![]() |
|
Ahh så er jeg med :)
|
|
![]() |
|
Men byd endelig ind med ide´er :)
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Bruger selv Xbmc remote, til iphone. Det virker og kan alt hvad det skal, kan kun anbefale det. Selv damen kan finde ud af det :). Husker jeg ikke meget galt, så er det gratis :)
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Den er gratis. Og ganske god til Ipad.
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |