|
Hvad er dit WEI? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2015 kl. 17:32 |
Hvad er din computers Windows Experience Index?
Mit er 7,9... nogen højere ![]() Redigeret af jake51 - 13-Januar-2015 kl. 17:32 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit må være 0 for Silverlight fungerer ikke under linux, ihvertfald ikke under den version jeg bruger.
Jeg prøvede at åbne xp i en virtual machine, hvilket er det eneste windows jeg har, men der siger den noget om at jeg skal swipe ind fra højre side af skærmen og trykke på en eller anden søgeknap jeg ikke har. Hvor kløgtigt er det lige at lave sådan en "er din computer klar til windows?"-funktion der ikke virker med mindre man allerede har windows?!?
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktionen WEI er desværre pillet ud af Windows 8.1 grundet for lidt brug ifølge Microsoft.
Man kan så hente følgende lille WEI-program ude på nettet og få resultatet i Windows 8.1, men det er desværre ikke kompatibelt med Windows 10 Beta, som jeg selv benytter. Jeg har i hvert fald ikke kunnet få det til at virke, selvom der forsøges med emulering af Windows 7 og 8. Her er et link til programmet. http://www.kapilarya.com/winaero-wei-tool-evaluate-windows-experience-index-on-windows-8-1 Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
no offense men det er da en af de mest nytteløse funktioner overhovedet. Og er udelukkende beregnet til småbørn der skal måle sig. Det kan jo ikke bruges til noget som helst.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Årh hvad!!!
Det er da harmløs spas |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Et eller andet sted behøver man vel slet ikke et program til at udregne sit windows oplevelses index, jeg råber jævnligt at min windows computer på arbejdet når den skriver "Velkommen" på en blå skærm og lave "ventecirkel/timeglas" i adkillige minutter eller når Word insisterer på at lave mine skriverier om til punktform selv om det overhovedet ikke er noget jeg har bedt den om eller for den sags skyld ønsker..
Jeg mener, når man helt bogstaveligt har rejst sig fra stolen, hamret knytnæverne i tastaturet (hvorfor er det altid tastaturet der skal tage tæskene?) og brølet "SÅ HOLD DOG FOR HELVEDE OP MED AT RETTE I DET JEG TASTER!!!" af sine lungers fulde kraft, så må sådan et windows experience index altså være omkring minus en million. Der er ikke ret meget der kan hidse mig op på samme måde som når windows giver sig til at gætte på hvad det nok er jeg vil og "hjælper" mig ved at ændre noget jeg har indtastet korrekt til noget helt andet jeg ikke ønskede. Det er så grelt med mig og mit forhold til windows og windows' hjælpefunktioner at det er blevet lidt af et tilløbsstykke blandt kollegaerne når de ved at lige om lidt skal jeg igang med at lave et eller andet i powerpoint - de sørger for at tisse af og hente kaffe inden jeg går igang og så bliver der sådan en underlig stilhed i lokalet mens de venter på at showet går igang. Jeg god damn HADER windows officepakke i særdeleshed og windows generelt i lidt mindre udstrækning..
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Min Windows experience? Så dårlig, at jeg gik over til Mac
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |