|
2015 skærme kvartaler. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2015 kl. 17:55 |
2015 er formentlig året hvor min Pioneer 5090H skærm skal udskiftes, og jeg har siddet lidt i venteposition på hvad der ville komme af OLED 4K skærme, og det virker desværre til at min pengepung er for lille, når man gerne vil op i en større skærm størrelse.
Januar har budt på rigtig gode tilbud på 2014 top modeller, men jeg har besluttet mig for at vente, men hvor længe skal man vente? Er der et system i hvornår de nye 2015 skærme begynder at dukke op i de danske butikker? skal man vente til 2-3 kvartal før de første kommer, og har de en taktik med at slutte året af (4 kvartal) med at lancere de største topmodeller? Man kan jo blive ved med at vente på noget godt, men jeg er stadigvæk nysgerrig på, hvornår man sådan ca. ser de første modeller, og er de første modeller de dårligste? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nye modeller fra de enkelte producenter skulle vanligvis dukke op hen mod slutningen af første halv år. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
De nye TV, afhængig af producenterne, dukker formentlig op i april - juni. Meget ofte er det high-end modellerne der kommer først, efterfulgt af de lidt mere almindelige 1 måned eller 2 efter
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
Okay tak, er det sådan de plejer at gøre det? - Det ville være meget rart, specielt for mig, hvis topmodellerne blev lanceret omkring april-juni.
Jeg troede at man startede ud med de skrabede og sluttede stærkt af, med de fuldt pakkede modeller? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |