|
S: Denon AH-D600 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2015 kl. 13:52 |
Hej
Sælger disse lækre hovedtelefoner da jeg ikke får dem brugt mere. Jeg har faktisk slet ikke brugt dem de sidste 10 måneder, så de er relativ ubrugte. Kvittering og emballage haves. De er 13 måneder gamle og købt i England. De er sat til salg til 1500kr. andre steder og de befinder sig i Søborg. Redigeret af Portuz - 16-Januar-2015 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved godt man ikke skal blande sig i prisen men til 3000 bliver de aldrig solgt. Synes også nyprisen på 5800 lyder ret voldsom da de i Hifiklubben har kostet 3000 fra ny, og for nylig været på udsalg til vidst nok 1700 grundet nytilkomne modeller.
Mvh. Rasmus |
|
![]() |
|
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
Hov, kan jeg godt se jeg har regnet lidt forkert :) Sænker prisen med det samme.
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Jeg må give Rasmus ret. Sidst jeg så et par til salg (brugte) var prisen 900.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Prisen er ændret til 1500kr, så må vi se om markedet vil give den pris.
|
|
![]() |
|
Nu er det jo altså tilladt bare at byde!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |