recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intet svar fra Google Support?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intet svar fra Google Support?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Intet svar fra Google Support?
    Sendt: 15-Januar-2015 kl. 07:40
Det er mig umuligt at finde et telefonnummer til deres danske support (kun til amerikansk support)
Der er en mailadresse, men der får man ikke svar
Det er da pinligt for en mega virksomhed

Mit problem: Jeg får denne meddelelse hele tiden i IE11 og når jeg åbner Gmail: "Kom hurtigere på Google. Opdater din standardsøgemaskine"
Når jeg så klikker på OK, får jeg at vide at jeg allerede har den nyeste version eller også får jeg en anden fejlmeddelelse
Hvad gør jeg?

Redigeret af jake51 - 15-Januar-2015 kl. 07:41
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1026
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 09:12

Lad være med at klikke OK - klik Nej tak i stedet, så kommer den ikke op igen.
Og hvis du gerne vil have Google som standardsøgemaskine, kan du bare ændre det i IE (hvor standard er Bing)

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 12:13
Tja... den bliver ved med at komme uanset hvad jeg gør
Har prøvet alt
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 20:01
du skal bare bruge ale andre browsere end IE. det er jo en reklame fordi den kan se du  bruger ie og ikke chrome eller FF
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

du skal bare bruge ale andre browsere end IE. det er jo en reklame fordi den kan se du  bruger ie og ikke chrome eller FF

Og? Derfor skal det stadig være muligt at fjerne den slags lo**......spam!
En af grundene til, at jeg bruger Google's produkter så lidt så muligt.

M.v.h.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 01:06
man vælger selv sine onder.Men så længe noget er gratis, så kan man være ret sikker på at produktet de tjener på i virkeligheden er dig.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 01:24
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

man vælger selv sine onder.Men så længe noget er gratis, så kan man være ret sikker på at produktet de tjener på i virkeligheden er dig.

Findes der da browsere, som man skal betale for?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 01:45
Claus taler om Googgle's (gratis) ydelser/produkter - ikke browsere.

M.v.h.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 09:07
Har du givet den lov til at lægge en cookie om at du ikke gider besvare spørgsmålet igen?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 09:09
Har ikke slået cookies fra
Der er mange andre med samme problem, danske og udenlandske
Kan ikke finde svar overhovedet
Mikael Simpson
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 09:43
Jeg har svaret: Firefox.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 12:04
Igen - det skal ikke være nødvendigt, at installere en anden browser!

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu