|
Intet svar fra Google Support? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2015 kl. 07:40 |
Det er mig umuligt at finde et telefonnummer til deres danske support (kun til amerikansk support)
Der er en mailadresse, men der får man ikke svar Det er da pinligt for en mega virksomhed Mit problem: Jeg får denne meddelelse hele tiden i IE11 og når jeg åbner Gmail: "Kom hurtigere på Google. Opdater din standardsøgemaskine" Når jeg så klikker på OK, får jeg at vide at jeg allerede har den nyeste version eller også får jeg en anden fejlmeddelelse Hvad gør jeg? Redigeret af jake51 - 15-Januar-2015 kl. 07:41 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad være med at klikke OK - klik Nej tak i stedet, så kommer den ikke op igen. Og hvis du gerne vil have Google som standardsøgemaskine, kan du bare ændre det i IE (hvor standard er Bing) |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Tja... den bliver ved med at komme uanset hvad jeg gør
Har prøvet alt |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
du skal bare bruge ale andre browsere end IE. det er jo en reklame fordi den kan se du bruger ie og ikke chrome eller FF
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Og? Derfor skal det stadig være muligt at fjerne den slags lo**......spam! En af grundene til, at jeg bruger Google's produkter så lidt så muligt. M.v.h. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
man vælger selv sine onder.Men så længe noget er gratis, så kan man være ret sikker på at produktet de tjener på i virkeligheden er dig.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Findes der da browsere, som man skal betale for?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Claus taler om Googgle's (gratis) ydelser/produkter - ikke browsere.
M.v.h. |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Har du givet den lov til at lægge en cookie om at du ikke gider besvare spørgsmålet igen?
|
|
![]() |
|
Har ikke slået cookies fra
Der er mange andre med samme problem, danske og udenlandske Kan ikke finde svar overhovedet |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Jeg har svaret: Firefox.
Klaus |
|
![]() |
|
Igen - det skal ikke være nødvendigt, at installere en anden browser!
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |