|
Stabil ekstern backup |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Januar-2015 kl. 12:24 |
Skal bruge noget backup til vigtige dokumenter, som grundet vigtigheden skal være flere steder end på de respektive pc'er.
USB er en løsning der kan være brugbar, men har efter en del noname/hp løsninger oplevet, at de taber pusten og stopper med at virke, findes der andre, der er mere holdbare, vil gerne betale for det, eller skal jeg over i en hel anden løsning? |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig på Crashplan https://www.code42.com/crashplan/
Jeg bruger det selv - koster ca. 350 kr. om året for backup til crashplan, og er gratis til andre pc'er. Det kører automatisk hvert kvarter, når det er sat op. Og da det tager de nyeste filer først, så synes jeg at man er ret sikker. Jeg bruger også Mac'ens TimeMachine til backup, men den ligger jo lokalt.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket antivirusprogram bruger du?
Der findes nemlig nogle programmer, som også kan lave online back up - fx Bullguard, har 5 GB "gratis" plads, og dokumenter fylder jo ikke alverden...
Redigeret af turbo2 - 17-Januar-2015 kl. 13:47 |
|
tesk
Ny bruger Oprettet: 02-Juli-2014 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger franske hubiC fra OVH - betaler for 10 TB til 10€, men 100 GB koster 1€. Du kan få 25 GB gratis eller 30 GB hvis en nuværende bruger inviterer dig.
De har også en backup funktion som sender de nyeste data en gang i timen, en gang i døgnet eller en gang i ugen :)
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Keepit, der koster 400 et eller andet om året for ubegrænset plads - fungerer perfekt. Som ekstern harddisk bruger jeg en Verbatim to'go eller hvad den nu hedder på 1000 GB. Er en helt fantastisk god ekstern HDD. Nej Store'n'go hedder den. Se dette link.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |