|
Bedste browser for mange faner? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2015 kl. 14:21 |
Hvis man som jeg altid sidder og researcher, og har mange faner åbne (20+ faner), så kan min Firefox browser godt blive lidt langsom.
Jeg har ladet mig fortælle at Google Chrome skulle være bedre, men er der andre her der kan anbefale noget helt andet, så hører jeg gerne ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har læst en del godt om Maxthon browseren, men har aldrig taget mig sammen til at prøve den. Er i App store: https://itunes.apple.com/dk/app/maxthon-browser/id804619114?l=da&mt=12
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ok tak, det vil jeg lige tjekke ud.
Har du et forslag til Windows også, eller det er måske også Windows kompatible? |
|
|
|
![]() |
|
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
Ser ut til at det er firefox der bruger mindst minne ved 5 faner.
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Den kører på alt - også iPhone, Android og Linux mm. :-) Her er deres hjmmeside: http://www.maxthon.com
Redigeret af Brixen - 16-Januar-2015 kl. 15:26 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Bruger chrome.
Har 58 faner åbne på min PC, og mere end 99 åbne på min Android mobil lige nu mens jeg skriver. Når jeg har mere end 99 faner åben, så er der bare en :D i stedet for et tal. Jeg syntes at Chrome gør det godt. |
|
.....
|
|
![]() |
|
Jeg må prøve Chrome og Maxthon i morgen på min pc og iMac. Tak for svar :)
|
|
|
|
![]() |
|
Hold da op. Prøvede begge browsere og må sige at de begge har overrasket mig meget vs. Firefox.
Har ladet mig fortælle at f.eks. Chrome kører hver tab i sin egen proces eller sub proces. Noget at gøre med hvis en tab crasher, så crasher hele browseren ikke, og Chrome har en hurtigere javascript motor end FF. Det kan i hvert fald mærkes, lækkert. Tak for jeres fif. Redigeret af ladiesman217 - 17-Januar-2015 kl. 12:34 |
|
|
|
![]() |
|
Brixen:
Bruger du selv Maxthon? |
|
|
|
![]() |
|
Nej, jeg bruger som regel Safari, ellers Firefox som reserve. Maxthon havde jeg kun læst om.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Okay. Jeg synes også at Safari kører langt bedre på min iMac end på min pc...
Men Google Chrome overraskede mig meget. Skønt. Men ser ud til Maxthons Cloud er fedt mellem mine andre enheder. Gider ikke oprette en Google konto, så kan ikke bruge Chrome på det område. |
|
|
|
![]() |
|
Bare en skam der ikke findes ret mange tilføjelser til det Maxthon :-(
Giver Chrome en chance! |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |