|
Chrome: Husk adgangskode |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2015 kl. 22:13 |
I ved når man beder Chrome om at huske adgangskoder. Den tilbyder det så hurtigt, så jeg ikke kan nå at trykke før meddelelsen er væk igen. Er der noget at gøre ved det?
En anden ting er at den heller ikke tilbyder at gemme adgangskode for den konto som man er logget ind under med på browseren.
|
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen forslag?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
har desværre aldrig set at de forsvinder af sig selv før man trykker på andre ting, så lad være med at klikke når du har trykket enter.
|
|
![]() |
|
Jeg gør flg:
1) taster adgangskode 2) holder courseren parat i det område hvor jeg ved "gem adgangskode" dukker op 3) trykker return Herefter dukker feltet op og forsvinder så hurtig at jeg ikke kan nå at trykke på gem/ok, selv om jeg er parat?
Jeg tror jeg prøver at af- og geninstallere Chrome. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Må jeg anbefale dig at installere Firefox inden du sletter Chrome?
Vent så 3 dage med at installere chrome (det kan jo være at du slet ikke gider at installere Chrome, når du nu har prøvet noget bedre). Klaus |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Blot et forslag: "Vis avancerede indstiillinger..." Flueben ud for "Tilbyd at gemme dine adgangskoder på nettet" Knappen "Indstillinger for indhold", afsnittet cookies Prik i "Tillad, at lokale data lagres (anbefales)"
Redigeret af turbo2 - 20-Januar-2015 kl. 22:10 |
|
![]() |
|
@ KlausDM: Det vil jeg prøve, noget nyt skader jo ikke ;-)
@Turbo2: Tak for forslag men det er allerede sådan.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |