recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MCACC mikrofon til Pioneer vsx-922 receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MCACC mikrofon til Pioneer vsx-922 receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MathiasON Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Januar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MCACC mikrofon til Pioneer vsx-922 receiver
    Sendt: 20-Januar-2015 kl. 23:50
Hej alle, er der nogen der ligger inde med en MCACC mikrofon til en VSX-922 receiver til autokalibrering? -eller evt. ved hvor jeg kan købe en?

Jeg har søgt overalt og kan simpelthen ikke finde frem til en Shocked

Håber I kan hjælpe!

Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 08:18
Har du prøvet at forhøre dig her  http://www.pioneershop.dk/

Alternativt kan du prøve http://www.ebay.co.uk

På Ebay fandt jeg en som solgte nye mikrofoner til min Sony reciver, måske kan du finde en som har noget til din Pioneer.
Men vær opmærksom på hvorfra det sendes, så du ikke får nogle ekstra udgifter med told og moms.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:08
Jeg har prøvet begge steder, uden held desværre... Men mange tak for budet
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 13:58
Her --> APM7010
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 14:03
Tak Claus.. Jeg har selv lige snakket med dem derinde i morges, hvor de sagde at de ville lægge den op på hjemmesiden så jeg kunne købe den hos dem Big smile godt spottet! Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu