|
Hdmi, switch/splitter??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrGreenBay ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2013 Sted: Århus Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2015 kl. 02:15 |
Hej.
Jeg har en dvd optager i stuen som er forbundet til tv'et i stuen, Jeg har også forbundet den med tv'et i soveværelset, jeg er nødt til og skifte kablet hver gang, da der kun er 1 hdmi out på dvd optageren, skal jeg bruge en switch eller splitter til at koble det rigtigt op, evt. Forslag til nogle. Håber i kan hjælpe |
|
![]() |
|
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at læse denne tråd:
URL=%20">http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135958&KW=hdmi+splitter&title=billig-hdmi-splitter">Forum link Den kan også købes hos Nierle.de, hvis du synes at 37 kr er for billigt Redigeret af Infinity - 22-Januar-2015 kl. 08:38 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |