|
Samsung UE55H7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spitfire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2014 kl. 13:14 |
Jeg overvejer dette tv http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55H7005XXE/samsung-55-3d-smart-led-tv-ue55h7005
Kan så forstå at der er problemer med Netflix dette er jeg dog ligeglad med, men vil høre at der skulle være andre ting som giver problemer ? Virker Viaplay fint ? Hvad med HBO nordic ?
|
|
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg benytter Netflix, Viaplay og HBO Nordic uden problemer på mit 7505.
HBO har jeg dog droppet igen da jeg kun var interesseret i at lure sæson 4 af Game of Thrones ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
slettet
Redigeret af fltk - 29-December-2014 kl. 16:14 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Spitfire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Nu var det 7005 jeg spurgte ind til :-)
|
|
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det kan undre meget, at man læser om et TV, som har firmwareproblemer, og som Samsung åbenbart ikke bruger den store energi på at løse, og så er man stadig interesseret i at købe det!? Hvad vil du høre? At Samsung generelt er væsentlig mere fejlramt, end andre mærker? Strømforsyninger, paneler o.s.v. Der har været tv-udsendelser om dette, mine 25+ år i radiobranchen har vist mig dette, flatpanels brugerundersøgelse har vist det samme: http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1405941521 Dertil kommer ofte kringlede betjeningsmåder, dårlig firmware implementering, med mange fejl. Langsom fejlretning af fejl i firmware. Mangler nogle gange selv basale funktioner, som andre producenter kan finde ud af lægge i deres app. Brug 5 min på at søge i fora som dette, så vil du få ovenstående bekræftet. Dertil kommer en markedsledende ringe kundeservice! Det kan flere brugere herinde tale med om. Og ellers kan du jo få det bekræftet på trustpilot, hvor Samsungs score er rekord lav: https://www.trustpilot.dk/review/www.samsung.dk Ud over ovenstående, så er der vist ikke det helt store, med Samsung. Køb du roligt det... ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Jamen jeg er sgu i tvivl da jeg kan se at flatpanels har dette tv under anbefalinger, jeg ved bare
ikke hvilket tv jeg så skal gå efter er sgu MEGET i tvivl efterhånden.
|
|
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Flatpanels anbefaling går på billedkvaliteten, ikke TV'ets generelle kvalitet.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Til prisen finder du ikke bedre alternativ end dette:
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Køb du roligt dit Samsung TV. Spørg bladerunner, han har jo netop sådan et. Jeg har en anden fantastisk model.
Og nu du køber i Elgiganten, så kan du jo gøre som jeg. Forlange at afprøve og dermed have pakket apparatet ud hjemme og have muligheden for at få pengene retur. Så kan du både se og prøve i ro mag God fornøjelse Redigeret af bentpetersson - 24-Januar-2015 kl. 09:12 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Her er mere om valget
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1311841679 Redigeret af bentpetersson - 24-Januar-2015 kl. 09:32 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |