|
Mini forstærker Episode/KEF V300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2015 kl. 10:43 |
Hejsa, Jeg leder efter en mini forstærker som kan monteres bag mit tv og med sub-out gerne 3.1 eller 2.1. Har fundet denne men de lever ikke til privat personer. Er der nogen der kender til denne eller noget tilsvarende der kan købes i DK/EU? http://www.snapav.com/p-1659-ea-mini-3d-35.aspxJeg har skrevet med dem i US, de har ikke en forhandler i EU og de levere kun til installatører, ikke til privat personer. Gode forslag modtages. Redigeret af Rough - 07-Februar-2015 kl. 09:52 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med at købe den i sverige?
http://www.everlast.se/sv/produkter/ljudsystem/forstarkare-mixer/diverse/episode-ea-mini-3d-35-minislutsteg-3x35w.html Klaus Redigeret af KlausDM - 24-Januar-2015 kl. 11:09 |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Ja den side havde jeg ikke fundet, så ja den skal da købes der.
Men nu jeg har oprettet en tråd er der måske nogle der har et bud på et alternativ?
|
|
![]() |
|
I min søgen efter en mindre forstærker til at montere bag mit tv faldt jeg over KEF V300 systemet. Er der nogle herinde der har erfaringer eller holdninger til det system?
Redigeret af Rough - 07-Februar-2015 kl. 10:08 |
|
![]() |
|
Slet ingen der kender til KEF V300?
|
|
![]() |
|
Den blev bestilt hos everlast.se. Tak for info om den svenske forhandler. Havde KEF V300 hjemme men der var et issue med at sub udgangen slog fra med jævne mellemrum. Så nu prøver jeg episode forstærkeren. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |