|
Subwoofer kabeltræk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2015 kl. 14:45 |
Jeg har et tomrør, hvor jeg skulle trække mit subwooferkabel igennem. Det er selvfølgelig ikke langt nok....
Jeg har så kigget lidt på løse kabler og er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe at lydkabel. Som jeg ser mit kabel jeg har nu, består det egentlig bare af en inderleder og en yderleder(måske skærm). Er det helt ligegyldigt hvad kabel jeg vælger, eller skal det være noget bestemt? Det er en aktiv Jamo subwoofer, så jeg gætter det bare er et signal der sendes gennem kablet. Trækket er omkring 15 meter og det bliver sluttet i LK blænddæksler. Mvh Chris |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du køber bare en gang fornuftigt Coax kabel.
|
|
![]() |
|
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak Strecker ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |