|
Sofa møbel til hjemmebiograf... |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Indy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2015 kl. 23:22 |
|
Jeg vil upgradere min hjemmebiograf i stuen med et nyt tv inden længe.
Men inden da er det noget mindre teknisk der skal udskiftes nemlig min gamle sofa fra ikea som man ikke sidder/ligger ret godt i. Er der nogen der kan anbefale en god tre-personers sofa til sådan en hjemmebiograf hvor man sidder godt og ser film eller kan ligge og flyde. Hvad kan anbefales og hvad skal jeg lede efter og hvor? /Magnus |
||
![]() |
||
HansMogensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2015 Sted: Lemvig Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Følger interesseret med på sidelinjen ;)
|
||
![]() |
||
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
|
hvad budget? skal det være sofa? hvad med en bio recliner alla denne http://mobellageret.dk/shop/skag-laedersofa-med-6968p.html
de fås i flere prisklasser hvor a den billigste jeg har set koster ca 3500 og den dyreste jeg har set koster noget der ligner 15000. |
||
![]() |
||
Absolution ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
|
Vil anbefale modern-living.dk, De er super lækre design sofaer fra 3000 kr og op. De levere super hurtigt, vi snakker 2-3 dage.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
jeg vil IKKE anbefale modern-living..!!!
vi købte en sofa derfra og efter bare 14 dage var der synlige siddemærker og både hynder og puder var deforme.. vi har haft rigtig mange sofaer i hytten, og den fra modern-living er uden tvivl den dårligste vi har haft..! |
||
![]() |
||
HansMogensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2015 Sted: Lemvig Status: Offline Point: 9 |
|
Tak for tippene! Jeg satser muligvis på én af de billige varianter, så jeg ikke risikerer en dyr sofa, som viser sig ikke at være de mange penge værd.
Det er en lækker sofa, du henviser til Jacobthor91! |
||
![]() |
||
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
|
det er også en virkelig dejlig sofa at sidde i, de lidt dyrere modeller har køleskab bygget ind i midterkonsollen, hvor de andre "bare" er et snack rum eller fjernbetjenings rum:)
|
||
![]() |
||
|
Enhver drengs ultimative drøm :D
Nu er mission "blot" at overbevise fruen, så det gælder om lige at vente på det rette øjeblik ;) |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ja, og hvis du ikke vil give 6.000,- for den, så kan den købes hér, for 3.500,-: http://www.davidsenshop.dk/pi/SKAGEN_BIOGRAFSOFA_BONDED_LÆDER_10059_.aspx M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Uha ikke dumt Henrik B!! Mange tak for tippet!!!
Der er så meget Chandler og Joey fra Friends over den, at den kun mangler at kunne skyde fodstøtterne ud :D |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Bonded læder har intet med rigtigt læder at gøre. Det er ligesom at bruge spånplade i stedet for træ. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Du kan skam skyde fodstøtterne ud!!! ![]() M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |