|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 17:19 |
Hejsa... Har der været eller kommer der snart et fælleskøb af Pioneer PDP 427XD? |
|
![]() |
|
FeTA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
der har lige været et fælleskøb der sluttede for kort tid siden så der går nok lidt før der kommer et igen på den vare |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Okay... skod
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() |
Med priser under 17k for XA-modellen er det vel heller ikke vanvittigt nødvendigt?
![]() Redigeret af Naiera - 10-Oktober-2006 kl. 15:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ingen af delene, og da jeg bor et sted med fællesantenne skal det være et med digital tuner... (der sendes nemlig digitalt ud i det antennelaug jeg er tilsluttet) |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() |
Så kan du vel supplere med en ekstern digital tuner med langt flere muligheder end den interne i XD-modellerne?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu ved jeg ikke meget om forskellene mellem de forskellige eksterne og den interne fra XD modellerne... Men jo færre ting at have stående jo bedre, er det desuden den eneste forskel på XA og XD Redigeret af Exxtreme - 10-Oktober-2006 kl. 14:08 |
|
![]() |
|
hhp5711 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Ja - den eneste forskel på XA og XD er at der er DVB-T tuner i XD'eren. |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Har lige fået min XA til fælleskøbsprisen 17.999, så snup du en af de billegere. Min ryger retur til rep., da den larmer.. |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen der har lavet en direkte sammenligning mellem 436XDE og det nye 427XD? I så fald vil jeg gerne høre jeres meninger... Synes nemlig 436XDE's design er klart federe... Dog er jeg ikke meget for at have flere enheder stående, her tænker jeg på tunerboksen... Har i forvejen ret meget anlæg... |
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Der er en "duel" test af 427XA of Panasonic PV600 her: |
|
![]() |
|
![]() |
Det var virkelig skuffende at se hvor dårligt et sort niveau Pioneer'en havde i forhold til Panasonic'en...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |