|
s: Edifier S550 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2015 kl. 12:17 |
Hej Recordere.
Jeg har et sæt Edifier S550 Surround/computer(5.1) anlæg til at stå og samle støv hjemme hos mine forældre. Derfor vælger jeg nu at sætte det til salg. Sættet fremstår i fin stand ikke mint, men pæn. Ophænget til center højtaleren er gået i stykker, da det modsat satelitterne bare er huller i træet(satelliterne har plastik ophæng.) Vil se om jeg kan komme forbi og få taget nogle billeder på et tidspunkt. Mod merpris kan digital DTS Decoder evt. medfølge. HBO: 400 Det befinder sig i 8530 Hjortshøj, alternativt kan jeg hente det ind til mig i 8000 Aarhus C Mvh Jakob
Redigeret af yaller - 29-Januar-2015 kl. 13:06 |
|
Dali Blue Surround - Denon 3310
Nyt Hi-fi Dali evidence 870 - Rotel RB 1080 - Rotel RC 995 |
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 400 kr hvis vi kan mødes i Århus evt. i morgen :)
|
|
![]() |
|
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
Jeg er desværre ikke særlig meget hjemme i løbet af weekenden, men skriv evt. en pb
|
|
Dali Blue Surround - Denon 3310
Nyt Hi-fi Dali evidence 870 - Rotel RB 1080 - Rotel RC 995 |
|
![]() |
|
Helix1976 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2015 Sted: Nyt kreditkort Status: Offline Point: 1 |
Hej
Jeg ville lige høre om du havde fået dem solgt ellers aftager jeg dem MEGET gerne Vh Helix1976
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |