|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
DannyBeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 05-September-2006 kl. 17:52 |
Hej alle, Jeg gik desværre glip af fælleskøbet på TOSHIBA LCD-TV 32 WL 66 Z, da konen ikke kunne bestemme sig tids nok. Så derfor har jeg måtte finde det andet steds. Det har jeg så gjort, i Tyskland og dertil har jeg et par spørgsmål. Prisen er opgjort til 875 Euro og det er inkl. fragt. Kan det virkelig passe? (billigt!) Og er der nogen der har erfaring med pågældende shop? Selvom tv'et er billigt vil jeg jo helst ikke satse hvis folk har haft dårlige erfaringer med dem. Se venligst nedenstående link. http://www.globama.com/globama/product_info.php?products_id= 562&cPath=16_90 |
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
DannyBeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Nå. Fik svar på et af spørgsmålene selv. Leveret til døren og betales ved ankomst koster det 7116.74 dkr. Så er det bare om der er nogen der har haft dårlig erfaring med denne forhandler? |
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
Hej Danny - Jeg har handlet hos Globama, og jeg har RIGTIG GOD erfaring med foretagendet!! Havde problemer med et lcd-tv, hvilket de -uden omkostning for mig- ombyttede 2 gange! Firmaet får herfra min varmeste anbefaling. Min kontakt-person var Markus Jechnerer - en rigtig venlig, forstående dygtig gut! A+ herfra! og held og lykke med dit tv! bedste hilsener, -Z- |
|
![]() |
|
![]() |
Super. Det var dråben i bægeret. TV'et er hermed bestilt. |
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
Bekræftelsen på købet bør komme dagen efter du har bestilt... dvs. i morgen, formodentlig over middag... |
|
![]() |
|
![]() |
Perfekt!! Har fået en midlertidig bekræftelse på at de har modtaget ordren og at de skal regne på fragten og vender så tilbage med en endelig pris. De gange du har returneret dit tv, hvad var der da i vejen? Hvem betalte fragt? Fik du forresten stemplet dit garantikort af forretningen? For jeg spurgte i en mail jeg sendte til dem og der skriver de at det ikke er nødvendigt. Men det er nok fordi der ikke er noget Toshiba support i Danmark, endnu. Redigeret af DannyBeyer - 06-September-2006 kl. 08:12 |
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg havde kosmetiske fejl ved plasma-skærmens hjørner, hvor det var som om limen til kanten var tværet ud - og formentlig var det Tosh, der betalte fragten retur (Globama har nok betalt mellemregningen), i hvert fald betalte jeg ikke for fragten igen. Jeg havde købt et 47WGL66P, og endte med et Sony 46X2000, som jeg er meget glad for. Købte forresten også et Sony cam HDR-HC3 hos Globama, og det forløb også helt problemfrit. Jeg betalte forresten modsat dig, inden levering, men det bør jo ikke gøre nogen forskel. Garantikort som sådan er ikke nødvendigt, men jeg bad dem om en købsfaktura, og fik mulighed for at vælge en faktura pr. snail-mail eller en e-mail. Jeg valgte snail-mail'en, og har en nydelig faktura. Hils Markus fra mig, når du skriver! -niels henrik, Frederiksberg- |
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Er de billige??? Jeg har kigget på digital-kamera og på DVD-optager, og synes ikke at der er noget at spare. Er det kun på tv der er noget at hente?
|
|
![]() |
|
![]() |
Om de er billige er vel et åbent spørgsmål, men de er da som jeg ser det rimelig meget billigERE. Jeg betalt vist ca. €850 for mit kamera... det er vist en del under den danske pris. |
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Jeg kiggede på Canon EOS 350D. Hos Globama koster det €729, hvilket svarer til 5536 DKK.
|
|
![]() |
|
![]() |
@PerGew - okay - ja, så er der jo for dit vedkommende, ikke meget at være i tvivl om!!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved godt at 400'en er på vej, så jeg venter lige og ser hvad der sker. Hvilket kamera købte du, og hvor meget sparede du? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |