recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha forstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha forstærker
    Sendt: 29-Januar-2015 kl. 18:00
Jeg har holdt øje med priserne på Yamaha a2040 og a1040 et stykke tid, men de rokker sig ikke ud af flæggen :-)

Hvornår på året "plejer" årets model at begynde at falde i pris?
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 18:05
Lige så snart man har købt den.
Mit skud vil være, at når de nye modeller har vært på gaden lidt tid.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 09:47
Ja, det går nok noget tid endnu, men jeg købte min 2030 på bud om efteråret... I hvert fald efter sommer...
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Kim S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2006
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2015 kl. 17:48
Så kunne jeg ikke vente længere, købte Yamaha A2040 hos AV-connection i dag til 9K og kan se de ikke har flere på lager :-)

Nu skal jeg så have solgt min Onkyo sr608, hvad kan jeg forvente at få for den?

Kim
Til top
3Cubed Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2008
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3Cubed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 08:46
Hej Kim. Lige et andet spørgsmål. 

Baggrund:
 Jeg har en ældre RX-V3900 Yamaha, som jeg nu godt vil have stående i et 2. rum end skærmen, hvilket bliver udfordrende for mig da man fra app'en kun kan ændre dagligdags ting, men al opsætning ikke kan styres den vej.

Så til spørgsmålet:
Kan du på den den model du har købt, lægge fjernbetjeningen i en skuffe og glemme hvor den ligger, uden at skulle på jagt efter den, hvis/når du skal køre sorrund sound opsætningen igen?

Mvh. Kasper
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 09:37
Den tillader jeg mig lige at svare på:). Du kan ændre alt via appen, som du kan ændre med remoten. Du kan endda få en grafik "fysisk" remote i app'en hvis ikke du vil benytte app'en menuer:).

Jeg har selv gemt min remote laaaaangt væk:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu