recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LED 6500k med dæmper?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LED 6500k med dæmper?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LED 6500k med dæmper?
    Sendt: 29-Januar-2015 kl. 12:27
Hej...

Nogen som ved hvor jeg kan køber led-strips i 6500k med trådløs dæmper som kan bruges sammen med Logitech Smart Control?

Jeg føler mig fristet til at bestille disse hjem http://www.cinemaquestinc.com/Ideal-Lume.htm men det bliver lidt dyrt og jeg er ikke sikker på at http://www.cinemaquestinc.com/x-10.htm virker med min logitech.

Nogle ideer til købssteder i dk?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 14:43
Der må da være nogen som bruger et eller andet lys med 6500k bag deres TV og som kan dæmpes og tænde sammen med dette?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 15:59
Har led strip fra harald nyborg.   Som kan altmulig med farver og lysstyrker men det er 6500k ved jeg ikke.

Og virker helt fint sammen med logitech remotes.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 17:38
Næppe :)

Så mangler jeg bare noget som kan dæmpe lampen og noget som kan tænde den sammen med mit tv. Måske en spareskinne? MEN hvis det er en spareskinne, vil den så tænde på samme lysstyrke som sidst valgt? Det er et krav at den gør det.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 18:52
Sådan af ren nysgerrighed, hvorfor er det så 6500K du gerne vil have?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 18:56
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 23:10
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 23:12
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 23:51
Tak for det :) Men jeg har lavet en god aftale med cinemaquestinc :) det blev ikke så dyrt endda.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 00:53
Hvad med noget philips hue?
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 09:42
Nja :) Vil gerne være sikker på at jeg får 6500K derfor cinemaquestinc.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 10:18
Skriv lige lidt om det når du har prøvet det af!
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu