recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony TV 2015
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony TV 2015

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Donogh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony TV 2015
    Sendt: 30-Januar-2015 kl. 13:36
Hej

Har været ude for at kigge på nyt tv og har forelsket mig i Sonys KD-55X8505BAE.
Har bare hørt dårlig om deres software på tv'et, hvilket fik mig til at kigge på 2015 modellerne.
Ved 2015 modellerne kan jeg bare bare ikke finde noget info om 3D, hvilket jeg helst så er i det TV jeg køber.

Nogen der ved hvor man kan finde ud af om der findes 3D på Sonys nye 2015 tv?

Hjalte
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 14:16
Hvad har du høet om softwaren? Det er rigtigt, at Sony smartplatform ikke er lige så bred som samsungs, webos og android tv.

Kan ikke forestille mig, at der ikke er 3D i de nye, i den prisklasse du ser på
Til top
Donogh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2008
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 18:46
Fik ringet til Sony support, og hende jeg snakkede med havde tilfældigvis være til fremvisning af de nye 2015 modeller. Hun sagde at alle 4k modellerne havde 3D samt en model mere, tror det var W85/80C.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 19:04
Ja. 3D er fantastisk på TV og endnu bedre end i biografen. På mit Samsung er det virkelig formemt.

Jeg ønsker dig alt godt med dit valg.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 19:05
Ja, men brillerne blinker sørme en del. Det er generende ift. biografen. Men nogle lækre tv. Mit model 2014 er dog lidt længe om at starte. Hvis man vil over på HDMI, så må man pænt vente ca. 30 sekunder fra det er tændt. Man lærer hurtigt skiltet "vent et øjeblik" at kende.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu