recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung ES7005 - Wi-Fi pludselig defekt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung ES7005 - Wi-Fi pludselig defekt?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung ES7005 - Wi-Fi pludselig defekt?
    Sendt: 17-Juni-2014 kl. 09:08
Hej alle.
I starten af sidste uge skulle jeg skifte fra én router til en anden, og i den forbindelse skulle samtlige enheder i hjemmet også på et nyt wi-fi. Da jeg kom til at tilslutte tv'et går det til min store frustration helt galt.

Når man åbner netværksindstillinger og tv'et skal søge efter WiFi sker en af følgende scenarier:

1. Liste over netværk kommer frem, jeg kan måske nå at trykke forbind og begynde at skrive kode, men PUF så forsvinder menuen og jeg kan prøve igen - men med samme udfald (eller nedenstående scenarie)

2. Når jeg trykker "Søg" kommer listen med netværk ikke frem, men en pop up med "netværk..." står og snurrer for til sidst at lukke ned uden sucess. Jeg kan prøve igen, men med samme resultat. 

Jeg har forsøgt factory reset - både alm. og via service menu 100 gange, men eftersom jeg nu skriver denne tråd har det ikke hjulpet :) 

Jeg har forgæves forsøgt at google mig frem til noget, så nu forsøger jeg om nogen herinde skulle have en løsning inden jeg prøver Samsungs "support". 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 10:20

Er der prøvet med en FW Update.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 10:32
Den er fuldt opdateret ja :) 

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 13:07
Prøv at skriv det manuelt ind. Min fars ES6905 gjorde det samme, da jeg skiftede routeren hos dem. 
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 13:23
Hmm det vil jeg prøve i aften, krydser fingre :) 
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 08:09
Det hjalp desværre ingenting.
Når man endelig får lov at skrive ind manuelt tror tv'et at man forbinder via kabel, og så er man jo lige vidt.
Tog tv'et med over til min router og stak et kort LAN kabel i jeg havde liggende, og der virker internet forbindelsen perfekt - så det er wifi softwaren eller adapteren den er gal med.. 
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 11:39
Har oplevet det samme, det var en ip konflikt på netværket. Det blev løst ved tilføje faste ip adresser i routeren til alt udstyr, kablet som trådløst.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Juiceren Juiceren skrev:

Når man endelig får lov at skrive ind manuelt tror tv'et at man forbinder via kabel, og så er man jo lige vidt.
Tog tv'et med over til min router og stak et kort LAN kabel i jeg havde liggende, og der virker internet forbindelsen perfekt - så det er wifi softwaren eller adapteren den er gal med.. 

Adapteren? har TVét ikke indbygget WiFi?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Juiceren Juiceren skrev:

Adapteren? har TVét ikke indbygget WiFi?

Den er indbygget jo, adapter var måske et dårligt ordvalg :) 

Har skrevet med Samsung, og der kommer en mand ud snarest da der stadig er reklamation = de laver on-site support da tv'et er over 40".
God og hurtig respons fra deres kundeservice via mail i øvrigt, nu håber jeg teknikeren er lige så kompetent. 

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 12:38
Deres Prime service (mener jeg de kalder det) er okay. Hurtig og effektiv. Fik skiftet strømforsyning i mit TV sidste år. Tog ½ time. Jeg skulle dog vente 5 dage på at teknikeren kom.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 13:48
Lyder fint, jeg kan godt leve med at wifi ikke fungerer - så må PS3'en bare bruges til Netflix (som er det eneste jeg bruger wifi på tv til) indtil teknikeren kommer :) 

Til top
thans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Januar-2015
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thans Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 12:39
Fik du din wifi til og virke igen?? har lige fået nøjagtig samme problem
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu