|
Smart Control ikke adgang på Wifi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2015 kl. 11:08 |
Nogen der har oplevet overstående??
Jeg kan sagtens finde mit net, men den godkender ikke min adgangskode.. Min router er Time Capsule og det er Iphone jeg prøver at etablere med. Nogen der kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser to muligher for fejl.
1. Du er måske for langt fra din router. 2. Du taster forkert kode. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Desværre ingen af delene..
|
|
![]() |
|
Den skriver:
We were unable to connect to the xxxxxxxx Wifi netv_rk networf. Please check your password. If you have a MAC address filtering on, enter the MAC address of your hub 00:04:20:EF:71:80. Hvordan filan finder jeg ud af om jeg har et filter på??
|
|
![]() |
|
Hmm problemet var at mit netværksnavn havde et æ i sig.. Så nu kører det
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |