recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Harmony One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Harmony One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Harmony One
    Sendt: 04-Februar-2015 kl. 11:32
Har sådan en fejlfri harmony one liggende hjemme i skuffen som ikke bliver brugt.
Jeg har søgt lidt i forum og på DBA, og priserne er jo ikke ligefrem noget at råbe hurra for.
Alderen er omkring 4 år - ingen kvittering eller kasse så vidt jeg husker. Købt via recordere - så alderen er med forbehold for at tidligere ejer har meldt korrekt ud.

Så jeg tænkte om der ikke kunne findes en sjov byttehandel, til et eller andet der måske vil blive brugt lidt mere Big smile

Der er umiddelbart ikke brug for udskiftning i kalber på matriklen, men alt har interessere og jeg kan også godt smide lidt mønt hvis det rigtige kommer. Så uanset hvad du bringer til bordet så smid et bud, så ser vi om det er noget jeg lige står og mangler Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu