|
S: Beskadiget Steward StudioTek SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2015 kl. 12:54 |
Hej.
Jeg har et beskadiget Steward StudioTek G3 108" lærred materiale til salg. Bemærk: Det er kun materialet - Rammen skal jeg selv bruge. Alle detaljer kan ses nedenstående: ![]() Lærredet har fået en revne i bunden til højre som er ca. halvanden centimeter lang. På de 2:35:1 film jeg har set ser man ikke revnen. ![]() Revnen er ca. 13-13,5 centimeter fra bunden af lærredet. Et tilsvarende nyt lærredmateriale kan købes for rundt 11.000 kr. Der er tale om et kvalitetsprodukt. Men en ny ramme kan man få et super lærred til rimelige penge. HBO pris er rettet til 1000 kr.. Lærredet kan beses i Gentofte. Jeg forbeholder mig retten til alt. Mvh Halsted Redigeret af Halsted - 22-Februar-2015 kl. 10:31 |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen som er interesseret? byd, men IMO syntes jeg ikke prisen er urimelig.
|
|
![]() |
|
?
Er der virkelig ingen som er interesseret i dette kvalitetsprodukt??? Beskær lærredet til 2:35:1, lav en DIY ramme og wupti man har et kvalitetslærred til nærmest ingen penge! Byd! |
|
![]() |
|
Der er ikke den store interesse for dette kvalitetsprodukt :(
Jeg reducerer min HBO til 1000 kr.. Det er sku en fund for pengene. Kom glad :) /Halsted |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Tror bare du skal spørge dig selv om du ville købe et beskadiget lærrede? Der jeg står af og ville nok bare køre det til genbrug
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Forsøger med et forsigtigt bud på 500 kr.
|
|
![]() |
|
Hej.
Tak for input. Jeg ved at mange gerne der efterhånden gerne vil købe 2:35:1 lærred. Med lidt arbejde kan nybegyndere lave et lærred af et kvalitetsmateriale som de ellers ikke ville købe pga. prisen for et nyt. Jeg havde gjort det hvis ikke jeg havde midlerne til at købe et nyt. /Halsted |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Super fedt lærred! Personligt ville jeg bare have pisse svært ved at fjerne focus fra revnen selv om den er lille. Ærgeligt, men det er lige som at have en pisse fed bil med en stor ridse i kølerhjelmen. På en bil kan du skifte kølerhjelmen men du kan ikke fixe det lærred :(
|
|
![]() |
|
Mylle.
Som skrevet - Skær lærredet til så det er kun i bredformat. Så er der ingen revne som generer. Lav en DIY ramme og så er man kørende! /Halsted |
|
![]() |
|
Sorenok ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 84 |
Hej. Så vidt jeg kan se er det ikke et At lærred korrekt.?
Mvh. Søren |
|
![]() |
|
Ænz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Status: Offline Point: 22 |
Det er over 1000 værd hvis der kan blive et fint 2.35:1 stykke af det. StudioTek 130 er vanvittig godt.
Det kræver ikke meget fingerfærdighed at lave en ramme.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvor stort kan det blive i 16:9 hvis man skal skære det til? Min regning er ikke hvad den har været.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |