|
Sælges Oppo BDP-83 og BDP-93 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2015 kl. 10:52 |
Hej
Jeg har en regionsfri Oppo BDP-83 til salg og en Oppo BDP-93 region A til salg. Grunden til, at region BDP-93'eren er region A'er skyldes, at det regionsfrie kit fra Bluraychip.dk, som sad i maskinen, da den blev købt, er "blevet sat ud af kraft" af en firmwareopgradering fra Oppo og Bluraychip har åbenbart erkendt, at der ikke er noget at gøre ved det og man ikke kan lave en firmware til kittet, som kan komme udenom problemet. Så har man brug for en region A'er til at supplere en region B'er, så er den "god nok". Oppo BDP-83: 2000,- Oppo BDP-93: 1500,- |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej igen. Ved det ikke. Men i såfald vil det vel "blot" blive region B "frit" og der foretrækker jeg region A frit, så jeg kan se Criterion film
![]() Åbenbart fungerer 103'ere og 105'ere ..... ENDNU ..... med regionsfrie kits. Men det har Oppo vel også "magten" til at ødelægge og så forsvinder supporten omkring disse regionsfrie kits også. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |