|
9.x.4 system |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2015 kl. 09:20 |
Kan man få en surround receivere eller en Surround processorer der kan køre 9.x.4 system ???
|
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Marantz SR7009 Kan køre 9.2.4 så vidt jeg husker... du skal bare bruge Pre-Out til nogen af kanalerne da den kun har 9 forstærker kanaler, dvs du skal have en effektblok på til at trække 4 kanaler.
|
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Det ser dog ud til at den kun kan processere 11.2 kanaler dvs den understøtter nok ikke 9.2.4 men kun 9.2.2 ....
Men AV7702 som er en ren processor understøtter 11.2 med XLR og 13.2 med RCA pre-out. Der skal du så bare have en røvfuld effektblokke til din højtalere med mindre de allerede er aktive.
Redigeret af Vejrup - 03-Februar-2015 kl. 09:50 |
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
Ja jeg kan også kun selv finde nogen der kan køre 11.2 der er nogen der er 13.2 men de kan kun køre 11.2
![]() |
|
![]() |
|
Jeg er meget ny i det her hjemmebi.
Hvad er xlr og rca pre-out Det er for jeg jeg er ved at lave hjemmebio og jeg har et jamo d600 9.1 system og vil gerne har 4 højtaler til loft også. Vil du skrive det jeg skal bruge for at lave et 9.1.4 set op ved godt det er 20k+ |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
hvis jeg var dig - vil jeg vente med at kigge efter reciever til efter d. 15/3, hvor DTS lanceres deres modsvar til Atmos.
https://www.youtube.com/watch?v=CAbNEB0W0rc |
|
![]() |
|
Du kan kontakte Hifi-Freaks og skrive til dem hvad du ønsker så laver de sikkert en fin samlet pakke til dig.!
Redigeret af Vejrup - 03-Februar-2015 kl. 10:07 |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
mener helt bestemt at denons nye reciever 7200 har alle kanaler indbygget.
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
ja det er en 9.2 som så kan gå op til 11.2 også er det mulig for 13.2 pre-out som jeg ikke ved hvad er.???
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Pre-out betyder her, at der er 13 udgange hvor du kan sætte en ekstern forstærker til.
|
|
![]() |
|
Ville den så kunne køre 9.2.4 atmos ???
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Det ved jeg ikke, kan du ikke se det i manualen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |