|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TueC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 09:28 |
Hej,
Efter jeg er flyttet i et noget mindre værelse søger jeg en fladere løsning end mit nuværende meget dybe, gamle crt fjernsyn. Jeg søger noget omkring 23-27" som er så billigt som muligt, uden at kvaliteten er under middel. Et konkret prisoverslag er 5000-6500. Helst ikke meget mere, da jeg ikke regner med at bo på 20 m^2 resten af mine dage og udviklingen går stærkt. Der skal ses nogle actionfilm og lign. så hurtig panorering skal kunne klares. Der skal være muligt for at hænge den op på en væg. Jeg ved godt man skal ud og se fjernsynet, men har i nogle forslag? Stort set alle andre tråde handler om fjersyn fra 32" og op, og det har jeg hverken penge eller plads til. Jeg har kigget på det fælleskøb der er af LG, men ved ikke rigtig noget om fjernsynet. |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg hælder mest til denne Sony model:
26S2010 (blågrå ~ sort) som vi er nogle stykker der forsøger at få startet en FK op på. Fordelen ved den frem for LG 26# er at den har et efter min mening pænere design - og ikke mindst har den DVB-T (hvilket kun er en fordel hvis du har alm. antenne). Link til tråd FK af 26-27# med DVB-T (du kan jo bakke op hvis du er enig) ![]() |
|
![]() |
|
TueC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Det ser meget spændende ud.
Alt efter pris er jeg interesseret. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |