|
Waoo med Coaxiial |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
kreissl
Bruger Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2015 kl. 12:11 |
Vi er ved at overveje at skifte til Waoo isf Yousee.
For et par år siden fik vi kablet huset fint med gode antennekabler for at Yousee virkede som det skulle. Kan vi bruge den installation med Waoo, eller skal der trækkes nye ethernetkabler rundt. Ved yousee kører vi med "brugte" bokse, er det muligt på tilsvarende vis, at købe "brugte" bokse til Waoo, og de så kan kobles på netværket? Det virker så voldsomt at betale 80 pr måned pr tv i leje, hvis man kan finde en billigere løsning. Airties boksen (på airties.com) har også DVB-c indgang, men det lader til, at de bokse, der bruges i DK ikke har den mulighed; hvis man kunne få fat i en udenlandsk boks, ville det jo være smart :-) Jeg har forsøgt at tale med deres kundeservice, men hun mente ikke, at det ville kunne lade sig gøre Jeg ville lige høre, om I havde andre oplevelser ude i virkeligheden :-) Venlig hilsen Lars
|
|
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Lars,
Det er ikke muligt at bruge de bokse som har DVB-C indgang på Waoo´s net. Airties Tv bokse er ren IP basseret. Waoo har jo også DVB-C / Analog, så det lettes her er jo at kigge på din fiber udbyderes hjemmeside, for at se hvad kanaler du kan få her.
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
kreissl
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret.
Det er lidt trist :-) Ved du, om det er muligt at bruge sin egne bokse (hvis de bliver registreret hos Waoo), eller skal man partout leje dem af udbyderen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer an på hvad de kan tilbyde i dit område, da der ikke alle steder er mulighed for at få det via DVB-C, og det er vist heller ikke alle kanaler/pakker der kan fås på den mååde. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal du undersøge med din fiberudbyder om de tillader. Så det lettes er at ringe til kundeservice og snak med dem.
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
kreissl
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene.
Det lyder som om, at jeg bliver hængende lidt i Yousee lidt tid endnu. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er muligt med DVB-C, så kan en sådan modtager bruges. Så TVet kan tilsluttes direkte, og f.eks også en Recorder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
kreissl
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har nogle ældre Panasonic plasma, som vi er vældigt glade for (uden DVB-C), så det ville kræve en eller anden form for investering i nogle bokse, de billige er ikke gode, og de dyre er så kostbare, at vi bør skifte diverse tv isf.
Det kommer nok til at vente lidt :-) Jeg vil undersøge, om man kan blive tilsluttet bare med Internet, så har vi i det mindste forbindelsen, hvis det bliver aktuelt engang. |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
René M
Bruger Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi står overfor et skift fra yousee (via alm fællesantenne) til waoo tv.
Vi har begge tv pakker i overgangsfasen. Når jeg lagre kanalerne "vurderes" signal kvaliteten på mine Panaer. Der er yousee kvalitet 10, hvor waoo er 9 Synes også, at jeg fornemmer at billede bare er det bedre via yousee Jeg er ked af at skulle tvangskifte til waoo..
Redigeret af René M - 14-Januar-2015 kl. 13:35 |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
Ozzy
Funktioner
Tak(0)
|
Det er endelig sjovt i takt med at Waoo levere en bedre billede samt levere en højre bitrate i forhold til YouSee..... Så hvorfor dit tv siger anderledes tjaaaaa.... Kunne måske være din interne installation der er noget på??
|
|
|
|
René M
Bruger Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke min installation fejler noget. Huset er bygget 2007, så det burde ikke være noget gammelt lort. Men man skal aldrig sige aldrig.
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |