|
Smartwi |
Besvar |
Forfatter | |
icecool_denmark
Junior bruger Oprettet: 16-November-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Februar-2015 kl. 09:43 |
Hej jeg har fået Canal Digital er der nogle her der har erfaring med samrtwii 2 og Canal Digital om det overhovedet virker samme ved godt at Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen hilsen ole
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger det sammen med boxer. Det er nemt at sætte op og kører problemfrit på andet år.
Desværre kan jeg ikke sige hvordan det kører med Canal Digital.
|
|
icecool_denmark
Junior bruger Oprettet: 16-November-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Mufti ja jeg ved godt at det køre med boxer men de har er mega dårlig signal der hvor vi bor har prøvet det
|
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det handler om erfaringer med Canal Digital, giver det nok mere mening at spørge i forumet for Satellit tv ;-)
Jeg forventer i øvrigt også at købe en SmartWi II, men til Boxer
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |