|
V: Ved køb af brugt TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2015 kl. 14:58 |
Min aldrende Panasonic plasma TV lever lidt på lånt tid. Når jeg engang skal op i en 8 - 10 tusinde for et nyt TV skal den gerne holde en en del år. Jeg vil derfor gerne vente med at købe nyt indtil 4K OLED er nede i et niveau hvor jeg kan lege med. Jeg leder derfor efter et overgangs TV. Men jeg har lidt svært ved at vurdere hvor meget sådan et TV er værd. Jeg er godt klar over, at brugt priser kan variere meget og fluktuere efter udbud og efterspørgsel. Men lidt forslag til hvilket niveau vi ligger i vil være meget behjælpeligt.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit bud ville være omkring 4-5000.
Men det ville osse komme an på hvad du kender til skærmens historie , drifttimer ,rygning. burn in osv. kalibrering kan du vel kun bruge hvis du tilslutter de samme kilder som sælger har nu. Men det er jo forbundet med en vis risiko at købe brugt fladskærm uden garanti. men er det i go stand og fri for blæserstøj osv så er det jo en topfed skærm som nemt kan måle sig med led skærme til 10000 fra dagens udbud |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg siger mange tak for input.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |