|
Dialog virker ikke?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MathiasON ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 17:56 |
Hej! Jeg har nogle problemet med mit setup mht. dialogen i film. Jeg har en Pioneer VSX-922 receiver hvortil der er tilkoblet 2 front, 2 surround og 1 center (sub mangler). Jeg har kørt automatisk kalibrering af lyden via MCACC, og selvom den genkender alle højttalere, og tildeler dem de respektive "roller", er der ingen stemmer ud af centeren(eller andre steder) når personer taler.
Er det er nogen der ved hvordan dette problem løses? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken kilde?
|
|
![]() |
|
MathiasON ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 33 |
Er ikke helt sikker på hvad du mener? Filmen afspilles fra min Macbook, der er tilkoblet receiveren med HDMI...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Er lydkortet sat korrekt op.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg er desværre ikke helt med på hvad der menes. Jeg er ikke VILDT teknisk bør jeg sige. Lydkortet på Mac'en?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, er det sat rigtigt op, understøtter det 5.1.? Selv om det kun er Stereo, så skal der være dialog lyd. Hvordan er lyden når der kun bruges de interne højttalere.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Årrh fedt! Det var netop problemet at lydkortet i computeren kun udsendte i Stereo. Har nu ændret udgangen til 5.1 og nu spiller det lige som det skal. 1.000 tak for hjælpen, der er altid vildt god respons herinde...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |