|
S/V: Pioneer BDP-51FP & VSX-1020 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Shekou ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 15:19 |
Vil gerne sælge mit anlæg pga. køb af nyt system
Sættet består af det som emnet viser, et Pioneer system (der befinder sig lidt nord for Århus) En Surround Receiver: VSX-1020 en Blu-Ray afspiller: BDP-51FP Link Blue Ray: http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Home/Blu-ray-Disc/Pioneer-Blu-ray-Disc-Players/BDP-51FD Der forfindes kasse til Blu-Ray, men jeg kan ikke finde kassen til min receiver. Fjernebetjeninger, mic til sync. hører selvfølgelig med Note, der er ridse under Power knappen på Blu-Ray afspilleren. Det er ikke en man til dagligt vil ligge mærke til, men syntes det skal skrives (vil forsøge at tage billed af det hvis et ønskes, ellers ligner afspilleren og receiver det som links viser ![]() Hvad kan prisen være 12-1500,-?
Redigeret af Shekou - 04-Januar-2015 kl. 16:47 |
|
Who are you to judge...
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bliver helt nostalgisk når jeg ser afspilleren - bare så smuk af en afspiller at være. Men ja, omkring 1000 kr. vil nok være det rigtige - måske lidt mere for den helt rigtige køber
![]() Redigeret af Hother - 04-Januar-2015 kl. 15:39 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
Hvor befinder det sig og vil du sælge receiver alene ?
|
|
![]() |
|
Shekou ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Den befinder sig lige nord for Århus, og jeg vil være ked af at skulle stå tilbage med Blu-Ray afspilleren alene
![]() ![]() Redigeret af Shekou - 04-Januar-2015 kl. 16:46 |
|
Who are you to judge...
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
Who are you to judge...
|
|
![]() |
|
woo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 21 |
Hvad vil du have for blu ray afspilleren?
Redigeret af woo - 12-Februar-2015 kl. 06:16 |
|
![]() |
|
3-400,- må være prisen
|
|
Who are you to judge...
|
|
![]() |
|
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
sender du receiveren?
|
|
![]() |
|
Hvis du betaler omkostningerne, og jeg har pengene inden jeg sender så No Problem
|
|
Who are you to judge...
|
|
![]() |
|
woo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 21 |
300 vil jeg godt gå med til
|
|
![]() |
|
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
400pp for receiveren
|
|
![]() |
|
woo: Går ud fra vi snakker om blu ray?
CoOlking: Prisen er ikke helt høj nok Redigeret af Shekou - 13-Februar-2015 kl. 10:56 |
|
Who are you to judge...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |