|
Hvad skal man vælge?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicolajsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2015 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 00:56 |
Halløj - Jeg er ny på siden, håber i bærer over med mig :) (eventuelle stavefejl opstår måske da jeg skriver fra telefonen, har ingen computer i øjeblikket...)
Jeg har haft indbrud i sidste uge, og står foran at skulle købt nyt udstyr til hjemmet. Før havde jeg en pioneer forstærker og nogle Scandyna højttalere. Jeg pønser på at anskaffe mig et Samsung UE46H7005XXE så snart jeg får nogle penge af forsikringen. Jeg vil gerne have lavet noget ordentlig lyd, Både til film, streaming og musik i dagligdagen. Det skal gerne være rimelig nemt at gå til (for børn og ikke-interesseret kæreste). Budgettet hedder ca. 8000 kr. Hvad anbefaler eksperterne??? |
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er et udkast til et nyt 3.0 system :) så kan du jo kigge lidt på det ;)
2 stk front højttalere: https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/kompakthojttalere/dali-zensor-3/ Der er butikker rundt omkring i landet du kan høre det på. Redigeret af Jesna - 15-Februar-2015 kl. 07:02 |
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
Nicolajsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2015 Status: Offline Point: 5 |
Super godt input, mange tak 😊
Jeg har en lille stue, men som er åbent til kip. Det giver en god klang, men skal selvfølgelig ikke være de mindste højttalere til rummet. Tror det er et godt bud du kommer med. Ved du hvordan de spiller i forhold til eksempelvis Scandyna?? |
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Nej, det ved jeg ikke, men HIFI klubben sælger også scandyna, så der kan du høre dem imod Zensor 3 /Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |