|
Panasonic G30 har ikke "Professionel1"? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 10:17 |
Jeg er lige på besøg hos en god ven, som har et Panasonic G30 fjernsyn. Det har aldrig været kalibreret, så jeg tænkte jeg lige ville se på nogle indstillinger til det. Men efter at have googlet kan jeg se at man skal bruge en billedeindstilling der hedder "Professionel1", før man kan indstille farver og gamma. Problemet er, at hans fjernsyn ikke har den indstilling.
Så er det fordi man skal slå Professionel1 til et sted, eller hvordan? |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kigge under indstillinger, nærmere bestemt efter noget med "isfccc". På mit tv står der "Pro indstilling isfccc".
Indstillingen skal slås til for at få adgang til de mere avancerede farveindstillinger. Har ellers haft G30-modellen, men jeg kan simplelthen ikke huske den præcise formulering. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er lige præcis der den var. Super! Tak for hjælpen! ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |