|
Breaking bad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2015 kl. 13:17 |
Hej alle
Jeg er i gang med 5 sæson af denne på Netflix. Nu så jeg i Fona at man kunne købe the final hed den i titel, remember ny name, troede kun der var lavet 5 sæsoner eller.. ? Så skal man købe den eller for at få det hele med?. GOD dag |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12411 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Femte sæson blev delt op i to. Dansk Netflix burde have det hele nu. Det har de andre, i hvert fald.
En anden gang er IMDb et rigtig godt sted, at slå den slags op. Redigeret af Naiera - 16-Februar-2015 kl. 13:29 |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Verdens fedeste serie
![]() og når du er færdig med den kan du glæde dig til en spin off af serien "Better call saul" som ligger i forløbig 2 afsnit på flix Virker rigtig lovende |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
Jeg var meget skeptisk inden jeg gik i gang med Better call Saul. Men nu er jeg fast seer :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |