|
K: SA SubElectro 175 LUKKET |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 21:14 |
Som topic så smukt siger, kunne jeg godt være køber til en System Audio SubElectro 175 i hvid satin
Info : Farven skal være Hvid satin. Skal self være 100% iorden, funktionsmæssig som kosmetisk. Kan afhentet på Fyn og Jylland. Fragt fra Sjælland kan evt også komme på tale. Kontakt : Her i tråden/PB eller på mail Dready123@gmail.com Skriv gerne alder, og om der medfølgere kvittering og evt orginalt emballage. Pris og hvor i landet den befinder sig. På forhånd tak. Mvh Danni. Redigeret af Danni - 27-Februar-2015 kl. 16:43 |
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen? :)
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Du er sgu nok nødt til at se stort på hvilken farve den har den du efterlyser og så selv få den lakket hos en maler bagefter så tror jeg du får mere held med at finde en
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Ja det var da en mulighed, vis det er muligt og købe fronten til den i den rigtigte farve løst fra SA (Sort version har jo også sort front "stof") Om det så kan betale sig efter en tur ved maler, plus front fra SA er jo så en helt anden snak
![]() |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
FrontStoffet køber du bare i hvidt hos en pusher(stof2000) feks og skifter det på rammen hvilket jeg bestemt kan forestille mig der findes en fin guide på google til. Logoet sætter du bare på igen. Kan godt høre det lyder omstændigt og self langt nemmere bare at finde den i hvid men du kan jo have det som backup plan. Selvgjort er velgjort
![]() |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Hehe det er nok nemmere sagt end gjort, men har ikke så travlt så håber da på der kunne komme en på et tidspunkt. Vis ikke må jeg se på den anden løsning, om det overhovedet kan betale sig :)
|
|
![]() |
|
Nihou
|
|
![]() |
|
Så prøver lige også med andre farver en hvid, gir det noget ? :)
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Tak du, har måske fundet en lidt billigere og tætter på hvor jeg bor. men det var da en mulighed...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |