|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tommy M ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 14:58 |
Hej
Er der nogle som har erfaring med kalibrering af tv'et? Hvor meget bedre billedkvaliteten bliver, altså om det kan svare sig. Hva er prisen for en kalibrering? (udenfor fællesskøbet) Vil det anbefales at forsikre fjernsynet, eller er det bae spild af penge. Jeg har planer om at afhente tv'et i Tyskland købt gennem easyshop. Nogle som kender til hvordan det foregår mht. til service, om jeg skal helt til Tyskland igen, eller om de vil hjælpe mig her i DK? Kan denne leverandør anbefales? Mvh. Tommy |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7132 |
![]() |
Prisen for kalibrering er vist 4000.- godt nok dyrt. Men om det er de penge værd er op til dig selv, men start med at bruge DVE http://www.cinemagic.dk/digital_video_essentials__pal_-p-109 .html Jeg har købt et 507XD uden forsikring og syntes det er spild af penge på de ekstra forsikringer. på hifipriser http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=233083 Er der da flere steder du kan afhente i dk til næsten samme pris som easyshopping Hans
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Det er SCALA Hi-Fi der vil have 4k. TC vil vist nok kun have 2500,-.
|
|
![]() |
|
Tommy M ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Okay. Umiddelbart er easyshopping det billigste sted at købe sit pioneer 427XD.
Kan jeg godt få TC til at kalibrere det når jeg ikke har købt det hos dem? Jeg har tænkt på at købe et vogels VFW 040 vægbeslag, kan dette aanbefales eller andre som er bedre? Tak for hurtige svar, håber på flere.. Mvh. Tommy |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Jeg er temmelig sikker på at ifølge den danske forbrugerlov, så skal der ydes dansk service på alt som er købt i DK. Da easyshopping er et dansk firma, er de underlagt denne lovgivning.
Der må være nogen andre herinde som er mere inde i det.. Mht indstilling så se lige her. Det er en side som har skrevet de optimale indstillinger uden ISF kalibrering. /Ulrik |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
![]() |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Jeg mener, Otto fra TC har skrevet, at prisen for en ISF kalibrering er kr. 2000,- i forbindelse med det netop overståede fælleskøb af Pioneer PDP-427XD og 507XD! /Tarkin |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Havde det ikke også noget med at gøre hvor i landet man boede. Jeg mener han skrev at butikken på sjælland ikke var gearet til at klare en sådan operation, da de primært forhandler HiFi og ikke tv.
Så TC er en mulighed hvis du bor i Århus området... |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Med hensyn til ISF-kalibreringen, er der så nogen der ved, hvordan det rent
faktisk foregår? Har Otto udstyr og andet godt med, eller går han "bare" ind i menuerne og skruer lidt op og ned på farver, kontrast mm? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
Ja, han har bl.a. måleudstyr med.
|
|
![]() |
|
![]() |
Læs om det her ISF /Ulrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |