|
Dune HD Base 3D og lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2015 kl. 20:12 |
Kan den virkelig ikke afspille true hd lydspor? Der er bare intet lyd. Men den viser true hd lydformat.
Jeg har forbundet maskinen direkte til mit tv via hdmi. Skal man have en forstærker til sådan noget. |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det skal man, jeg kender ikke til noget tv der kan afkode hd lydformater |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Jeg har ingen problemer med andre lydformater.
Hmm...den kan åbenbart ikke downmixe true hd til tv'et. |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
prøv at sætte den op til PCM i audio ( Dunen ). Så downmixer den til stereo |
|
![]() |
|
Det er den allerede. Jeg har ingen problemer med andre lydformater.
|
|
![]() |
|
Den kan sagtens genkende TRUE HD Lydsporet. Problemet er at den ikke kan downmixe det til stereo.
Tror sgu bare at jeg må erkende at sådan er det bare. Den kan fx godt downmixe fra DTS,AC3, Dolby Digitalt og DTS HDMA til mit TV i stereo. Men ikke TRUE HD..... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |